Πρόσφατα, το έγκριτο, αμερικανικό περιοδικό ‘’TRAVEL&LEISURE’’ αναφέρθηκε με άρθρο του στην Ελλάδα, ως την ευρωπαϊκή χώρα, όπου οι κάτοικοί της απολαμβάνουν το καλύτερο κλίμα στον κόσμο.
Βλέπετε, αν για τη διεθνή τουριστική αγορά η μετάβαση σε ένα νέο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης και η αποφυγή των συνεπειών της κλιματικής αλλαγής αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα, για την Ελλάδα ο στόχος αυτός αποτελεί κυριολεκτικά υπαρξιακή ανάγκη. Το εξαιρετικό κλίμα, το φυσικό κάλλος και το τεράστιο πολιτιστικό απόθεμα αποτελούσαν πάντα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας στη διεθνή αγορά.
Σε αυτό το πλαίσιο, τα τελευταία χρόνια, η ελληνική πολιτεία, ο ίδιος ο πρωθυπουργός, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, το Υπουργείο Τουρισμού, ο Ε.Ο.Τ και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς εργαζόμαστε για την εδραίωση ενός νέου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης, που θα βασίζεται στις αρχές της βιωσιμότητας.
SUSTAINABLE GREECE είναι το μήνυμα που στέλνει η Ελλάδα και στον τουρισμό. Τουρισμός που σέβεται το Περιβάλλον, την Πολιτιστική Κληρονομιά, τον αυθεντικό χαρακτήρα και την ποιότητα ζωής των Τοπικών Κοινωνιών. Κατά συνέπεια, ζητούμενο δεν είναι τόσο τα ποσοτικά όσο τα ποιοτικά άλματα στην οικονομία της Φιλοξενίας.
Ο Ε.Ο.Τ ως η εθνική πύλη προβολής της χώρας στον κόσμο, σχεδιάζει πλέον καμπάνιες, που απευθύνονται κυρίως στον συνειδητοποιημένο, υπεύθυνο επισκέπτη, καμπάνιες που κάνουν τη διαφορά στη μέχρι τώρα εικόνα της Ελλάδας στον κόσμο: για πρώτη φορά αναδεικνύουμε, με όλα τα μέσα μας, τη χώρα ως πράσινο, βιώσιμο προορισμό, με κοινωνική ευαισθησία απέναντι στην κλιματική αλλαγή. Μια χώρα απόλυτα δεσμευμένη όχι μόνο στις αρχές του βιώσιμου αλλά και του προσβάσιμου τουρισμού.
Θα προέτρεπα τους αναγνώστες του συγκεκριμένου λευκώματος ΕNERGISING GREECE, να επισκεφτούν το portal του Ε.Ο.Τ ‘’VISIT GREECE’’ και να μπούν από εκεί στο ομώνυμο microsite του ΕΟΤ- ‘’SUSTAINABLE GREECE’’- με τα τα best practices βιώσιμων τουριστικών δράσεων της χώρας.
Παράλληλα, καθώς ο βιώσιμος μετασχηματισμός συνεπάγεται και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της τουριστικής οικονομίας, ο ΕΟΤ, με κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, θα προχωρήσει, όπως ανήγγειλε και η Υπουργός, κα. Κεφαλογιάννη, στον ολικό ψηφιακό μετασχηματισμό του, με στόχο ο Οργανισμός να προβάλει τη σύγχρονη εικόνα της Ελλάδας με τον πλέον εξελιγμένο digital τρόπο, που συμβαδίζει με το διεθνές επικοινωνιακό οικοσύστημα.
Στην επόμενη μέρα του διεθνούς τουρισμού, που έχει ήδη ξεκινήσει εν μέσω πολλαπλών προκλήσεων, ο ΕΟΤ, με τα 17 γραφεία στο εξωτερικό, τα ταξίδια εξοικείωσης-fam trips-, με τα ίδια ψηφιακά μέσα- VISIT GREECE -, τη συμμετοχή σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις, τη διοργάνωση κορυφαίου επιπέδου δράσεων Δημοσίων Σχέσεων, θα συνεχίσει να ‘’ταξιδεύει’’ δυνατά την εικόνα της χώρας στον κόσμο.
Άντζελα Γκερέκου, Πρόεδρος Δ.Σ. Ε.Ο.Τ.: ”ΕΟΤ – προωθώντας το νέο αειφόρο πρόσωπο της Ελλάδας στον κόσμο” | Date: 19/02/2024 © Energizing Greece Magazine | 3rd Edition March 2024 |
#EnergizingGreece
#BePartOfTomorrowsWorld #FollowTheLeadersOfE #GrowthEffectForGreece
#FollowThePioneers #ConnectingGreeks
#RegionsOfGreece #PrimeMinistersOfDelphi
#GreeceIsTheDestination #CreteIsTheDestination