Η ΔΕΗ εναρμονίζεται με τις ανάγκες της εποχής και εξελίσσει συνεχώς τις υπηρεσίες της με στόχο την άμεση, συνεχή και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των καταναλωτών, όπως αναφέρει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση. Από τις 27.09.2021, το Golden Hall στην Αθήνα και από τις 29.09.2021, το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, φιλοξενούν τα pop-up stores της ΔΕΗ, σχεδιασμένα με έμφαση στη διαδραστικότητα και το νέο ψηφιακό περιβάλλον.
Τα pop-up stores προσφέρουν μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης και ακολουθούν τη φιλοσοφία σχεδιασμού που εφαρμόστηκε πρόσφατα στο πιλοτικό κατάστημα Αμαρουσίου.
Οι υπηρεσίες που παρέχονται στους επισκέπτες περιλαμβάνουν:
- πληροφόρηση για εξατομικευμένα προϊόντα και λύσεις,
- ενημέρωση για τα νέα έξυπνα προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας,
- προσφορά απλουστευμένων λύσεων ψηφιακής εξυπηρέτησης ακόμη και για απλά αιτήματα (όπως αλλαγή στοιχείων σύμβασης),
- ηλεκτρονική εξόφληση των λογαριασμών με χρήση κάρτας,
- ενεργοποίηση υπηρεσιών e-bill και τεχνική υποστήριξη ηλεκτρονικών λογαριασμών,
- υποβολή αιτημάτων και προγραμματισμό ραντεβού.
Τα νέα σημεία της ΔΕΗ λειτουργούν Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-20:00, Σάββατο 10:00-20:00 καθώς και τις Κυριακές που λειτουργούν τα εμπορικά κέντρα βάσει των αποφάσεων των οικείων εμπορικών συλλόγων.
You could read more about Development, Investments, Entrepreneurship, Innovation, Technology, Science Here, about Growth Path Explorer Here