PERNOD RICARD: Για πάνω από μια δεκαετία οι ελληνικές επιχειρήσεις λειτουργούν σε ένα εξαιρετικά αρνητικό και αβέβαιο περιβάλλον. Η θετική πορεία της οικονομίας τα τελευταία χρόνια, συνηγορούσε την έξοδο της χώρας από την πολυετή οικονομική κρίση, όμως τόσο η περίοδος της πανδημίας όσο και η πρόσφατη ενεργειακή κρίση με τον υψηλό πληθωρισμό, ανατρέψαν για ακόμα μια φορά την όποια κανονικότητα. Η ανάπτυξη ήταν πάντα το βασικό ζητούμενο για όλες τις επιχειρήσεις, πόσο μάλλον τώρα που φαίνεται να είναι το μοναδικό αντίδοτο εξόδου από αυτή τη δύσκολη κατάσταση. Οι πυλώνες για την επίτευξή της ανάπτυξης σε τέτοιες περιόδους κρίσης είναι: Η ομαλή ρευστότητα, Οι επενδύσεις, H στήριξη των συνεργατών, Ο σεβασμός στον καταναλωτή, Η καινοτομία, Η ενίσχυση του εξαγωγικού τομέα. Το σωστό blend για τα επόμενα “σταθερά” βήματα της ανάπτυξης κάθε εταιρείας.